tirsdag 17. november 2015

♥Bryllupskort ♥


Her er et bryllupskort jeg laget for en stund siden. Dette er en lift av et kort jeg var så heldig å se på scrappetreff jeg var en gang, og syntes det var så nydelig at jeg bare måtte forsøke å lage noe lignende! Har du lyst til å se det orginale kortet kan du kikke inn til Kjerstis side. Der er det mye lekkert å se! 
Kortet skulle egentlig gis bort i et bryllup i sommer, men på ett eller annet tidspunkt gikk tiden fra meg og jeg måtte fargelegge et nytt motiv, siden det første ble ødelagt, så nå ligger det bare her og venter på en passende anledning!
Motivet er fra Mo Manning og er fargelagt med Copics.

Her har snøen lavet ned i dag, og det er blitt vinter. Håper egentlig denne snøen blir liggende nå. Selv om jeg ikke er så veldig glad i vinter vil jeg heller ha skikkelig viterføre på veiene enn holke!
Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!