lørdag 5. desember 2015

Julekort



Adventstiden er over oss og forberedelser til julehøytiden er så smått i gang. Mye å gjøre både på jobb og ellers tar litt luven fra meg om dagen og julekort produksjonene i år er veldig laber. Når jeg endelig finner litt tid til å sette meg blir det til at jeg pusler med litt småstrikk eller sløver foran dataen istedet.

Men noen kort har det da blitt, og her er ett jeg lagde tidligere i høst.
Papirene er fra Pion og er så vakre i seg selv at de ikke trenger så veldig mye pynt synes jeg. 


Heldigvis er det enda noen helger igjen før jul, så får vi se om kreativiteten og orken kommer sigende etterhvert.
Ha en flott lørdag alle sammen, her begynner det å lukte deilig pinnekjøtt! 
Gleder meg villt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!