søndag 10. januar 2016

Godt Nytt År!

Tiden gikk helt fra meg siste uken før jul, og i romjula hadde jeg kun en tanke i hodet og det var og slappe av mest mulig! 
Vi koste oss sammen med gåturer ute i mildt og fint vintervær, dog minimalt med snø. Masse god mat. Familien var samlet til flere anledninger og vi feiret nyttår med nesten hele min familie. 
Det var veldig koselig og veldig lenge siden sist! 
♥♥♥

VinterTilda er  kommet fram på hylla si. 

Disse to luringene passet på at det var nok lefse i kurven til alle måltider hele jula. 

Her er et julekort jeg ikke rakk og ta ordentlig bilde av før det forsvant ut av huset. 
Bakgrunn er laget av gesso og frantage embossingpulver.  
Juletreet er laget av ispinner som jeg har stemplet tekst på. Det var ikke så mange som fikk julekort av meg i år, jeg hadde så mange andre prosjekter på gang, samt masse jobbing. 
Nå er jula ryddet bort og det er egentlig litt tomt og trist. Kulda har hatt jerngrep i en hel uke nå men noe mer snø har vi fått.  Det er deilig. 
Ser fram til litt mildere vær og litt mer skiføre snart!
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!