torsdag 25. februar 2016

Tallerkenunderlag

Jeg fikk i oppdrag av eldstesønnen å lage noe han kunne ha under tallerkenene på kjøkkenbordet sitt på hybelen. Han har glassbord og det "smeller" så veldig hver gang han setter noe ned på det så det føles som om det skal knuse. 


Jeg fant noen kule "herrestoffer" og synes resultatet ble ganske så bra. 
Mottageren var iallefall strålende fornøyd så da var jo hensikten oppnådd. 



Ellers har jeg oppdaget at det går an å kjøpe knapper på ebay. For den som ikke har tilgang til butikker med den slags godis i hverdagen kan det fort ta litt av... Så mye fint å velge mellom! Så nå må jeg bare fnne noen spennende prosjekter å lage så jeg får brukt noen av alle disse knappene :D

Her er det kaffe og litt strikking før jobben kaller!
Ha en flott dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!