torsdag 28. april 2016

Konfirmasjonskort til jente

Her kommer to konfirmasjonskort til jenter. 
Kortene er enkelt pynta, men noen få blomster klarte jeg og få lurt med.

To enkle kort, ganske like, men samtidig forskjellig.

Papirene er fra Papirdesign og stemplene fra North Star design og Norsk Stempelblad.

Her er det fullt opp å gjøre fram til konfirmasjonen som er om en uke i dag. (Kristi Himmelfartsdag). Siden vi skal ha selskapet hjemme må vi vaske og ordne og pynte og fikse både inne og ute. Heldigvis er snøen gått og vi har fått raket og ordnet opp ute selv om det er dårlig med grønn plen. 
Men med litt blomster som tåler ei frostnatt på trappa og litt stæsj blir det nok bra likevel. 
Bordkortene er i boks og jeg har fått krysset av mye på lista, så nå er det for det meste vasking og rydding som gjenstår og det blir nok prosjekt for helga, 

Ha en flott dag!

2 kommentarer:

  1. Lekre kort! ♥

    Inspirerende å se kort hvor det er brukt stempler og ark jeg har fra før. Og ikke minst - et annet format enn hva jeg vanligvis ender opp med.

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, det er gøy å se andre gjøre andre vrier av de samme tingene- For matene på disse kortene er ret og slett fordi de skal passe i konvolutter jeg hadde liggende som igjen passer bra i telegram-mappen som syklubben min lagde til kirken for noen år tilbake. ;o)

      Slett

Koselig om du legger igjen en kommentar!