søndag 10. april 2016

Project life


En konfirmasjon står for døren og jeg holder på å lage album. Denne gang er det miste\mann som skal konfirmeres og jeg har startet litt før med dette albumet enn jeg gjorde sist gang, men enda er det utrolig hvordan man utsetter ting når man har god tid! 


Så nå har jeg plutselig ikke så god tid lenger. Men jeg er godt igang og tenker at om jeg ikke blir helt ferdig går det an og fylle på mer senere. Men litt fra hvert år må det bli. 

Men jammen er det tidkrevende, særlig siden det dukker opp så mange morsomme og fine minner når man sitter sånn og blar i bunken med bilder. Og det er så vanskelig å velge! 


 En side begynner og ta form, ikke helt ferdig enda, men det går da framover.  
Det får bli det det blir. 
Og dette er iallefall mye morsommere og lage enn LO, synes jeg, så jeg er glad han valgte denne typen album!

Ha en strålende søndag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!