mandag 1. august 2016

Jordbærquilt

Denne våren og forsommeren har symaskina fått kjørt seg mer enn vanlig. Etter å ha ryddet og omorganisert litt på hobbyrommet kom sy-inspirasjonen dalende og jeg har fått brukt litt av overskuddslageret mitt av stoff. Det er supert, siden jeg har blinket inn noen lappebutikker på årets ferieturer! ;o)

Det er masse inspirasjon og hente på nettet og noen ganger skulle jeg nok ønske meg en fire ukers sy-og- scrappe-ferie i tillegg til den vanlige ferien for å få gjennomført noen av alle ideene mine...:oD
Denne fant jeg på nettet, og syntes den var så søt. Det er egentlig ikke noe mønster på den, bare brukte 2,5" ruter og sydde sammen etter bildet som jeg fant på instagram.  

Jeg synes den ble kjempesøt og sommerlig og den passet perfekt til brettet mitt (som egentlig har julemotiv under jordbærbrikken ;o))

Jeg har fortsatt litt ferie igjen, og mesteparten av den skal tilbringes ut på tur.

Ha en fin uke om du jobber eller fortsatt har ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!