søndag 27. november 2016

Julekort med trekkspill-brett

Så er den offisielt igang da, julestria. 
Vi har tent det første lyset i adventstaken og jeg merker at pulsen øker et hakk både hos meg selv og ute i samfunnet generelt. Det er mye man skal huske på og mye man ønsker å gjøre, kjøpe, ordne og lage, vaske, bake, smake, strikke og sy. Det er liksom ikke måte på hvor flinke vi skal være sånn like før jul.... men alt er kanskje ikke like nødvendig, eller oppnåelig, med den tiden vi har til rådighet. I flere år har jeg jobbet med å ikke legge lista for høyt, men heller fokusere på kosen og forventningene til noen dager fri med deilig avslapning og ro. Jeg klarer det sånn passe... Litt stress blir det og skal det være - det er jo liksom litt av julestemningen det og at man skal ha det litt travelt.  Og når jeg i tillegg skal ha eksamen rett før jul blir det litt andre ting å tenke på her i huset i år. 
Men desto bedre med juleferie!

Mønsterarkene er fra Maja design. 


Diesen rundt teksten er fra Yvonne design og reinsdyra fra Rayher. 
Teksten er fra North Star design. 

Ha en fin førjulstid - og husk å stopp opp å nyt litt iblant!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!