søndag 17. september 2017

Eksplosjonsboks til bryllup ♥




En herlig helg er over der jeg har vært så heldig å få delta i min nieses høst-bryllup i min gamle barndoms kirke ♥
Brudeparet giftet seg 57 år og en uke etter at min mor og far giftet seg i den samme kirken og de hadde også nesten samme meny på middagen, som de hadde.
Koselig

Og  "tantegullet" måtte jo få et skikkelig hjemmelaget kort. 
Valget falt på et eksplosjonskort etter inspirasjon fra nettet. 


Inni laget jeg en rund bryllupskake etter denne malen.
Både stempler og dieser er fra Kort og Godt.


Min Barndoms kirke - Søre Elvdal Kirke 
Når brudgommen er baker, mangler det ikke noe på kakebordet kan man si....
♥Ei veldig koselig helg i kjærlighetens tegn♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig om du legger igjen en kommentar!